Який термін відводиться для введення в експлуатацію будинку і які документи для цього потрібні?

сроки введения в эксплуатацию

Згідно із законодавством будь-яка нерухомість підлягає реєстрації. Кожен новобуд або незаконно зведена споруда або прибудова повинна бути оформлена документально. Для цього потрібно зібрати документи для введення в експлуатацію гаража, будинку і, навіть, госпбудівлі. Без здачі споруди в експлуатацію неможливо вступити в права власності. А значить, проведення будь-яких операцій з нерухомістю, будь-то продаж або купівля, оформлення дарчої або кредиту під заставу будуть недоступними. Термін введення в експлуатацію залежить від ваших потреб і часу виготовлення підготовчої документації.

Вам дуже потрібно зробити початкові документи для оформлення введення в експлуатацію нерухомого майна швидше, не витрачаючи час на черги в різних інстанціях?

Терміни введення нерухомості в експлуатацію ще багато в чому залежать від категорії складності нашого об'єкта та його площі. Якщо це невеликий будинок, то його простіше ввести в експлуатацію, але якщо будинок наприклад більше 300 м2, то процедура узаконення на порядок відрізняється від будинку в 100м2 і термін оформлення може бути більше в 2 рази.

Що стосується простого (невеликого) житлового будинку, то держава надала можливість узаконити всі види будівель до кінця року, без штрафних санкцій за спрощеною процедурою. Але у випадку пред'явлення неповного списку документів вам мають право відмовити в оформленні.

сделаем документы для ввода в эксплуатацию
Введення будинків в експлуатацію в Україні має свої особливості і регулюється законодавством. Процедура, не дивлячись на свою уявну простоту, на практиці виявляється досить складною і поєднаної з тимчасовими і додатковими матеріальними витратами. Потрібно відзначити, що документи для введення нерухомості в експлуатацію мають свої терміни дії. Тут і можуть початися проблеми. При самостійних спробах вирішення цього питання, не рідкістю є випадки, коли при оформленні одного з документів закінчуються терміни дії інших, і доводиться починати спочатку. При цьому, оформлення не є безкоштовним.

Наша компанія гарантує:
- Швидку та своєчасну підготовку необхідних документів;
- Скорочення матеріальних витрат;
- Супровід оформлення;
- Економію вашого часу;
- Контроль своєчасного отримання документів.

вводим объекты в эксплуатацию документально
Якщо ваш об'єкт знаходиться в Києві чи області ми допоможемо підготувати документи, необхідні для пред'явлення в різні інстанції, щоб отримати декларацію / сертифікат введення в експлуатацію і, відповідно, отримати швидку можливість стати повноправним власником свого майна. Наші напрацьовані зв'язки і відмінна репутація допомагають вирішити в строк навіть самі нестандартні ситуації, пов'язані з оформленням нерухомості.